Home | Looking for something? Sign In | New here? Sign Up | Log out

6 Temmuz 2010 Salı

Hazal Kaya Facebook

6 Temmuz 2010 Salı
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs254.snc3/23282_95100171358_9000_n.jpg


Hazal Kaya Kardeşimiz. facebook profili yoktur varsada yalandır sakın inanmayın ama neden yok ? aslında tek sebebi hayran kitlesi onun hazal kaya olduğuna inanmamasıdır..bunun için hazal facebook profili yok ama hayran kitlelerinden oluşan sevdiği hayranlarının yaptığı facebook sitelerini vardır

4 yorum:

yeliz dedi ki...

çoooooook güzelsiniz sizi çooook seviyorum

Adsız dedi ki...

sana biş kez dokunmak için neler vermezdim ki

Adsız dedi ki...

ben çooooooooooooooooook seviom emirle yakışıon

derin dedi ki...

adını feriha koydumda oynadığın feriha rolü bana benziyor yani benim hayatım gibi bazen dizilerde gerçekleri gösteriyor,neyse sen çok güzelsin seni tanımamadığıma rağmen senin iyi biri olduğunu biliyom hep böyle ol olur mu? Canım ablam

 

Onlineler.

Link..